Pátek, 25 listopadu, 2022
události
HomePodnikáníProč váš web neprodává? Známe odpověď!

Proč váš web neprodává? Známe odpověď!

- Reklama -aktualita

Nefunguje váš web podle vašich představ? Máte nízkou návštěvnost? Možná děláte chybu v jedné z pěti oblastí, které vám představíme v článku.

Proč váš web neprodává?

Váš web nemusí prodávat hned z několika důvodů. Pojďme se podívat, které to jsou:

  1. Nedostatečná optimalizace pro vyhledávače (SEO)

Používáte správná klíčová slova? Ve všech textech na webu včetně vstupních stránek, článků, nadpisů a meta tagů? Prvním krokem, jak zjistit, jestli jsou texty na webu optimalizované, je analýza klíčových slov. Ta vám poradí, která slova jsou pro váš web a typ podnikání relevantní. Potom projděte všechny texty a doplňte klíčová slova do všech textů.

Abyste provedli důkladnou SEO analýzu, musíte se zaměřit i na zdrojový kód. Klíčová slova byste měli použít i v meta popiscích, jako jsou titulky (meta title) a popisky (meta description). Pokud vkládáte na web obrázky, popište je alternativní textem (ALT tag), který se například zobrazí, pokud se web nenačte. Díky němu budou uživatelé vědět, co se na obrázku nachází.

Analýza webu se neobejde bez kontroly odkazů. Pokud nefungují, což se stává, nebudou rádi zákazníci ani vyhledávače. Odkazy proto pravidelně kontrolujte a nahrazujte funkčními.

  1. Pomalé načítání

Také jste otrávení, když musíte dlouho čekat, až se vám stránka načte? Pokud se váš web pomalu načítá, u zákazníků nemá šanci. Ti raději přejdou ke konkurenci a hrozí, že se k vám už nevrátí. Objevte příčinu a zapracujte na nápravě. Chyba může být třeba v načítání obrázků mimo obrazovku.

  1. Žádná responzivita

Více než 50 % uživatelů přichází na web z mobilních telefonů, ale 33 % z nich web opustí. Proč? Protože není responzivní. Vyzkoušejte, jak se váš web zobrazuje na různých zařízeních. Responzivita totiž není důležitá jen pro zákazníky, ale i pro vyhledávače. Ovlivňuje, na jakém místě se ve výsledcích vyhledávání váš web zobrazí.

  1. Nerelevantní obsah

Dostanou se zákazníci na váš web kliknutím na reklamu? A vidí obsah, který na základě reklamy očekávali? Pokud tomu tak není, zákazníci web rychle opustí a nic u vás nenakoupí. Reklamy by měly být v souladu se vstupní stránkou, na kterou vedou. Také byste se měli přesvědčit, jestli je vstupní stránka dostatečně přehledná, což nás přivádí k dalšímu bodu.

  1. Špatný design webu

Zákazníka by měl váš web zaujmout na první pohled. Barvy by měly souviset s obsahem webu, menu by mělo být přehledné a zákazník by měl všechno snadno dohledat. Splňuje váš web tyto parametry? Vyvolávají barvy, které používáte, v zákazníkovi dojem, jaký chcete? Působí všechno jednotně? Snažte se, aby se zákazník na webu vyznal. Přece nechcete, aby na vašem webu bloudil, a kvůli tomu nenakoupil.

Analýza webu

Pokud chcete zjistit, v čem váš web pokulhává, vsaďte na analýzu webu. Všechny oblasti, o kterých jsme v článku psali, zkontrolujte a případně opravte. Uvidíte, že se prodeje navýší.

- Reklama -podnikatel
- Reklama -PR články
Must Read
- Reklama -PR články
Related News
- Advertisement -podnikatel